ایرانیزه ترین وب برای شما

دنیایی از مطالب جالب و دانلودی کمیاب برای شما
مشخصات بلاگ
ایرانیزه ترین وب برای شما

اینجا ایرانیزه است ...
دنیای سرگرمی و دانلود مطالب جالب و کمیاب ...
اخبار و عکس و فیلم و مطالب دانلودی ...

با ما باشید و دنبالمون کنید ...

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

تیپ خفن شقایق دلشاد بازیگر شهرزاد در دوبی

شق ایق دلشاد متولد 20 خرداد 1367 در تهران، مدل و بازیگر است. از بچگی عاشق بازیگری بودم و خیلی دوست داشتم بازیگر بشم و به همین علت دنبال این حرفه رفتم، مدل تبلیغاتی اسلامی و باحجاب هم هستم وتبلیغات بسیاری را هم انجام دادم

پویان مختاری متولد 8 مهر 1369 در ایذه، خواننده است. پویان مختاری فارغ التحصیل فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی از دانشگاه اهواز است، پویان مختاری بختیاری هفت لنگ و سرقلی می باشد مدتی در اصفهان زندگی می کرد و الان ساکن ترکیه می باشد. 


شروع موسیقی

از همان دوران بچگی عرق خاصی به موسیقی بختیاری داشت و فعالیت اش را از یک بیت 40 ثانیه ای شروع کرد و پخش ناخواسته آهنگ و تحسین شنودندگان باعث ادامه کارش شد


 عکس پویان مختاری و همسرش نیلی افشار

میترا نجفی همسر دوم محمد علی نجفی به ضرب گلوله در خانه اش به قتل رسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، طبق اطلاعات بدست آمده همسر نجفی در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است.

شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران در این باره گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.

تصویر در ادامه مطلب ....

جذاب ترین و زیباترین دختران روسیه و شرایط ازدواج 

جذاب ترین عکس های دختران خوش اندام و زیبای روس | زیباترین زنان روسیه

گردشگرانی که از روسیه دیدن کرده اند، می‌گویند که معماری این کشور وهمچنین دختر روس بینظیر است وآنها رابه وجد می آورد. فرهنگ روسی و آداب و رسوم این کشور از اهداف سفر های توریستی به این کشور است وانسان را حیرت زده می‌کند. در یک زمان خارجی ها درحین سفر به شهر های دیدنی این کشور مسکو، سن پترزبورگ، یاروسلاول، سوزدال، کازان و ولادیمیر امکان دارند.


مطالب کامل و عکس ها در ادامه مطلب ...

همه چیز درمورد حسام منظور 



در اینبخش بطور کامل با حسام منظور بازیگر محبوب اینروزها آشنا می‌شویم. حسام منظور با ایفای نقش در سریال بانوی عمارت بـه شهرت بزرگی دست یافت و سپس با بازی در سریال پربیننده برادرجان بر شهرت خود افزود، او توانست در مدت کوتاهی نظرات مثبت زیادی را کسب کند، دراین پست از 0 تا 100 با حسام منظور و فعالیت های او آشنا می‌شویم. با ایرانیزه همراه باشید.

 


مطالب کامل در ادامه مطلب ....


دختر جذاب کره ای ملکه زیبایی اینستاگرام | زیباترین دختر اینستاگرام در کره