ایرانیزه ترین وب برای شما

دنیایی از مطالب جالب و دانلودی کمیاب برای شما
مشخصات بلاگ
ایرانیزه ترین وب برای شما

اینجا ایرانیزه است ...
دنیای سرگرمی و دانلود مطالب جالب و کمیاب ...
اخبار و عکس و فیلم و مطالب دانلودی ...

با ما باشید و دنبالمون کنید ...

خرید و فروش ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین چند وقتی است که نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان نیز بر سرزبان‌ها افتاده است و کاربران زیادی به این حوزه وارد شده‌اند. روش‌های مختلفی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال وجود دارد اما خب در ایران دو راه بیشتر ندارید و یا باید از صرافی‌های خارجی بخرید و یا صرافی‌های داخلی.

رمزینکس به عنوان یک صرافی ایرانی و اعتبار چندساله‌ای که در این زمینه دارد به دلایلی مختلفی می‌تواند بهترین گزینه برای کاربران تازه وارد یا تریدرهای حرفه‌ای باشد. در ادامه بیشتر در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

جهت ثبت نام و کسب درامد رایگان اینجا کلیک کنید

چرا باید از صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال بخریم؟

بسیاری از صرافی‌های خارجی ورودی کاربران از ایران را محدود کرده‌اند و در صورت شناسایی نسبت به مسدود کردن حساب آن‌ها اقدام خواهند کرد اما خب روش‌هایی به منظور دور زدن این تحریم‌ها وجود دارد که صرفاً برای افراد حرفه‌ای‌تر توصیه می‌شود.

در حال حاضر اغلب معامله‌گران ایرانی با تغییر آی‌پی خود از صرافی بایننس استفاده می‌کنند. این صرافی از بیش از صدها ارز دیجیتال مطرح پشتیبانی می‌کند و بالاترین حجم معاملات را در بین تمام صرافی‌ها دارد.

طبق نظر معامله‌گران ایرانی، بهترین روش برای شارژ حساب کاربری در صرافی‌های خارجی این است که ابتدا از صرافی ایرانی بیت کوین، تتر، لایت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را خریداری کنید و سپس با انتقال آن به صرافی خارجی حساب کاربری خود را شارژ کنید.

پس در هر صورت چه تازه‌کار باشید و چه یک تریدر حرفه‌ای، استفاده از صرافی ایرانی و صد البته معتبر می‌تواند به شما کمک کند. صرافی‌های داخلی نیز این روز تعداد به اندازه انگشتان دست هستند و هر یک هم مزایای خاص خود را به رخ دیگران می‌کشند. جدایی از این موضوع، صرافی داخلی برای بسیاری از کاربران تازه وارد و همچنین تریدرهای حرفه‌ای از جنبه‌های مختلف می‌توانند بهترین گزینه باشند.

خرید ارز دیجیتال از رمزینکس

یک صرافی خوب ایرانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتخاب یک صرافی معتبر که از همه جنبه‌های خیال شما راحت کند و مجبور نباشد که هم‌زمان در چند صرافی حساب داشته باشد از گام‌های مهم در ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است. در انتخاب یک صرافی باید به موارد زیر توجه داشته باشید.

  • اول از همه به طریق مختلفی مانند تماس با پشتیبانی و افراد حرفه‌ای‌تر اعتبار صرافی را بررسی کنید.
  • قیمت‌های صرافی را بررسی کنید زیرا همیشه تفاوت‌های قیمتی میان صرافی‌ها وجود دارد.
  • کارمزدهای صرافی هم می‌تواند آزار دهنده باشد، پس به این موضوع هم توجه داشته باشید.
  • دارای بستر بازار فروشگاهی و بازار معاملاتی باشد.
  • حجم معاملاتی صرافی مورد نظر باید بالا باشد.
  • رمز ارزهای زیادی را تحت پوشش قرار دهد.
  • امکانات تکمیلی مانند اپلیکیشن در اختیار شما قرار دهد.

جهت ثبت نام و کسب درامد رایگان اینجا کلیک کنید

چرا از صرافی رمزینکس ارز دیجیتال بخریم؟

صرافی‌های خوبی داخل کشور در حال فعالیت هستند و رمزینکس یکی از بهترین‌ها در زمینه خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال و بیت کوین است. اما، چرا؟ اینکه چرا باید صرافی را رمزینکس را انتخاب کنیم، چند دلیل دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته شده است و در آخر هم تصمیم گیری با شما.

اعتبار و تجربه

صرافی رمزینکس یک صرافی دانش‌بنیان است که توسط جمعی از دانش آموخته‌ها و نخبه‌های ایرانی دانشگاه صنعتی شریف فعال در حوزه بلاکچین و رمزارزها با سابقه چند ساله راه‌اندازی شده است. صرافی رمزینکس از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال داخل ایران است. حجم بالای معاملات، اعتماد کاربران و گسترش پیوسته بازار ارزهای دیجیتال همگی از نشانه‌های اعتبار بالای رمزینکس است.

جهت ثبت نام و کسب درامد رایگان اینجا کلیک کنید

امنیت در صرافی رمزینکس

همان‌طور که می‌دانید دنیای ارزهای دیجیتال با توجه به ماهیتی غیرمتمرکزی که دارد، نیازمند رعایت بالاترین استانداردهای امنیتی است. این استانداردها در رمزینکس در بالاترین سطح ممکن است. الگوریتم‌هایی که در رمزینکس هر روز بازرسی و به‌روزرسانی می‌شوند. از طرفی هم همه دارایی‌های شما در رمزینکس به طریق سرد نگهداری می‌شوند که امنیت دارایی‌های ارز دیجیتال شما را دو چندان می‌کند.

بازار معاملاتی همتا به همتا

رمزینکس از معدود صرافی ایرانی است که بازار معاملاتی همتا به همتا را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در بازار معاملاتی شما دیگر با صرافی سر و کار ندارید و به طور مستقیم با دیگر کاربران وارد معامله می‌شوید. این بازار در حال حاضر در صرافی رمزینکس، بزرگ‌ترین بازار معاملاتی کشور است که بیش از ۱۵ رمز ارز برتر بازار را تحت پوشش داده است و هر روز به این تعداد اضافه می‌شود.

اپلیکیشن اختصاصی و حرفه‌ای

از دیگر مزیت‌هایی که صرافی رمزینکس در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای همه گوشی‌های هوشمند است. در این اپلیکیشن شما به راحتی در هر زمان و هر کجا که هستید می‌توانید به خرید و فروش لحظه ارزهای دیجیتال بپردازید و از طرفی هم دارایی‌های خود را زیر نظر داشته باشید.

خرید بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال

کارمزدها در رمزینکس

همان‌طور که در بالا نیز عنوان شد، کارمزدها یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب یک صرافی ایرانی است. کارمزد خرید و فروش ارز دیجیتال صرافی رمزینکس در میان دیگر صرافی‌های معتبر پایین‌ترین مقدار ممکن است.

کارمزد معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال در رمزینکس به صورت درصد از هر دو طرف معامله یعنی سفارش‌دهنده (کسی که سفارش را ثبت می‌کند) و سفارش‌پذیر (کسی که سفارش را تکمیل می‌کند) دریافت می‌شود. این میزان کارمزد به حجم معاملات یک ماه اخیر کاربر بستگی دارد.

کارمزد سفارش‌دهنده

  • حجم معاملات ماهیانه کمتر از ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۰/۳ درصد
  • حجم معاملات ماهیانه ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۰/۲ درصد
  • حجم معاملات ماهیانه ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۰/۱۵ درصد
  • حجم معاملات ماهیانه ۵۰۰ میلیون تومان و بیشتر با کارمزد ۰/۱۲ درصد

کارمزد سفارش‌پذیر

  • حجم معاملات ماهیانه کمتر از ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۰/۳۲ درصد
  • حجم معاملات ماهیانه ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۰/۲۵ درصد
  • حجم معاملات ماهیانه ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۰/۲ درصد
  • حجم معاملات ماهیانه ۵۰۰ میلیون تومان و بیشتر با کارمزد ۰/۱۸ درصد

 

جهت ثبت نام و کسب درامد رایگان اینجا کلیک کنید

حجم معاملات

از دیگر نکاتی که ما را به انتخاب صرافی رمزینکس به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی ترغیب می‌کند، حجم معاملات بالای این صرافی است. حجم معاملات بالا از آن جهت مهم است که هر چقدر حجم این معاملات بالا باشند، سفارشاتی که به ثبت رسانده‌اید، زودتر تکمیل خواهند شد. از طرفی هم قیمت‌های داخل صرافی به قیمت‌های جهانی نزدیک‌تر خواهند بود. انتخاب یک صرافی با حجم معاملاتی پایین باعث می‌شود که سفارش شما حتی تا چند روز هم تکمیل نشود.

تنوع بالای رمز ارزها

از دیگر مزایای قابل توجه صرافی رمزینکس، تنوع بالایی از رمز ارزها است که در بازار معاملاتی همتا به همتا از آن‌ها پشتیبانی می‌کشند. در حال حاضر رمزینکس ۱۵ رمز ارز برتر دنیای ارزهای دیجیتال را تحت پوشش قرار داده است و کاربران می‌توانند در بازار معاملاتی به خری دو فروش آن‌ها بپردازند. تعداد رمز ارزهای قابل خرید و فروش در این صرافی به طور پیوسته در حال افزایش هستند.

جهت ثبت نام و کسب درامد رایگان اینجا کلیک کنید

چگونه در صرافی رمزینکس شروع به کار کنیم؟

خرید ارز دیجیتال از صرافی ارز دیجیتال ایرانی رمزینکس روند ساده‌ای دارد.

  • ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید.
  • مدارک هویتی خواسته شده را ارسال کنید.
  • با ارسال مدارک سطح برنزی برای شما فعال خواهد شد.
  • تکمیل فرایند احراز هویت
  • فعال شدن سطح طلایی برای شما
  • واریز ریال به حساب
  • خرید ارز دیجیتال مورد نظر
  • فروش ارز دیجیتال مورد نظر
  • برداشت ریالی از حساب

جهت ثبت نام و کسب درامد رایگان اینجا کلیک کنید

سخن آخر درباره خرید ارز دیجیتال

رمزینکس به عنوان یک صرافی دانش‌بنیان ایرانی با توجه به خدمات مختلفی که در زمینه خرید، فروش و امنیت ارزهای دیجیتال به کاربران خود ارائه می‌دهد، یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌تواند باشد. امنیت بالا، اعتبار و تجربه چند ساله، خدمات متنوع، اپلیکیشن و کیف پول اختصاصی، تنوع بالای رمز ارزها و حجم معاملاتی بالا از مهم‌ترین مزایای این صرافی هستند.

 

جهت ثبت نام و کسب درامد رایگان اینجا کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">