ایرانیزه ترین وب برای شما

دنیایی از مطالب جالب و دانلودی کمیاب برای شما
مشخصات بلاگ
ایرانیزه ترین وب برای شما

اینجا ایرانیزه است ...
دنیای سرگرمی و دانلود مطالب جالب و کمیاب ...
اخبار و عکس و فیلم و مطالب دانلودی ...

با ما باشید و دنبالمون کنید ...

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

پروژه آماده ادیوس استارت فیلم و تیزر

پروژه آماده ادیوس استارت فیلم

 

پروژه آماده استارت فیلم و تیزر عروسی

یه پروژه بسیار زیبا و باحال مناسب تبلیغ آتلیه و نمونه کار و یا حتی برای استارت فیلم عروس و تریلر ...

توضیحات پروژه :
ورژن ادیوس ۷ به بالا
بدون نیاز به پلاگین نصبی
کیفیت Full HD
به همراه ویدئو فوتیج ها و ترنزیشن های جدید
سینک با موزیک
به همراه موزیک اصلی
کارکرد اسان و راحت با پروژه
آموزش کار با پروژه در ادامه مطلب ...
استفاده از ۴ متن و ۷ عکس
رندر سریع و با کیفیت

جهت مشاهده دمو و لینک دانلود به ادامه مطلب بروید ...

 

بیوگرافی میلاد میرزایی

بیوگراف میلاد میرزایی بازیگر نوظهور سریالهای تلویزیونی مانند سریال بانوی عمارت و سریال شرم ، زندگینامه میلاد میرزایی ، عکس های اینستاگرامی میلاد میرزایی را در دلگرم مشاهده کنید

بیوگرافی میلاد میرزایی

 

 

نیلوفر استخری خواهر شاهرخ استخری دو سلفی جدید و جذاب در اینستاگرامش منتشر کرد .

جدیدترین عکس های دیدنی و جذاب خواهر شاهرخ استخری

 

 

جدیدترین عکس هایی که نیلوفر استخری خواهر شاهرخ استخری در اینستاگرامش منتشر کرد است

انتخاب یک شلوار مردانه چه جین باشد و چه پارچه‌ای پیش از هر چیز به سایز بستگی دارد. در واقع انتخاب درست بر اساس سایز بندی خرید شلوار سایز بزرگ مردانه است که به شما کمک می‌کند یک استایل مردانه‌ی جذاب داشته باشید و در عین حال فرم اندامتان متناسب دیده شود. پس بهتر است همیشه قبل از خرید به یک راهنمای سایز شلوار مردانه نگاهی بیندازید.

من چه اندازه شلواری هستم؟ مناسب خود را با راهنمای اندازه ما پیدا کنید! بیاموزید که چگونه با راهنمای آسان ما اندازه گیری کنید  . با نمودارهای تبدیل شلوار اندازه گیری ها را به اندازه مناسب ایالات متحده و اندازه بین المللی تبدیل کنید. در مورد برشهای شیب و عرض-طول-اندازه (W / L) و شلوارها همه چیز را بدانید. یا از ابزار تبدیل و ماشین حساب اندازه ما برای تبدیل به اندازه زنانه یا مردانه استفاده کنید.

مهم است که بدانید اندازه لباس بسته به قطعه لباس ، تولید کننده و مارک تجاری متفاوت است. چگونه می توانید هنگام خرید مطمئن شوید که از اندازه مناسب برخوردار هستید؟ با اندازه گیری اندازه گیری های بدن خود و استفاده از نمودار اندازه عملی ما ، نه تنها در وقت صرفه جویی می کنید ، بلکه از اشتباهات ناخوشایند نیز جلوگیری می کنید. بنابراین ، چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

روش مشخص کردن سایز شلوار مردانه

فرقی نمی‌کند کدام نوع از مشخص کردن سایز شلوار مردانه را انتخاب کنید؛ شلوار پارچه‌ای، جین یا کتان. به هر حال شما باید اندازه‌ی بخش‌های مختلف بدن که در تعیین اندازه‌ی شلوار مؤثر است را داشته باشید.

 

اما راه ساده‌تری هم برای اندازه‌گیری شلوار وجود دارد. کافی است یکی از شلوارهای با فرم معمولی خودتان را به صورت کاملا صاف روی یک سطح پهن و بعد هر یک از اندازه‌های مورد نیاز را متر کنید.

اندازه ، وضعیت و شکل بدن اندازه لباس شما را تعیین می کند. اندازه گیری های خود را انجام دهید و سپس از یکی از نمودارهای اندازه برای یافتن تناسب کامل خود استفاده کنید. اندازه گیری را حتما بدون لباس و نزدیک به بدن انجام دهید.

چگونه کمر در مردان را اندازه گیری کنیم؟

صاف بایستید. مطمئن شوید که لباس های بیرونی شما از بین رفته اند زیرا باید اطمینان حاصل کنید که دقیق ترین اندازه گیری را روی پوست انجام می دهید و نه روی لباس.
قسمت میانی قفسه دنده و بالای استخوان ران را پیدا کنید.
نوار اندازه گیری را در آن نقطه وسط قرار دهید و سپس آن را دور کمر طبیعی بپیچید و یک انتهای آن با سر دیگر آن همپوشانی داشته باشد.
به طور معمول نفس بکشید و اندازه گیری ها را بر این اساس ثبت کنید.