ایرانیزه ترین وب برای شما

دنیایی از مطالب جالب و دانلودی کمیاب برای شما
مشخصات بلاگ
ایرانیزه ترین وب برای شما

اینجا ایرانیزه است ...
دنیای سرگرمی و دانلود مطالب جالب و کمیاب ...
اخبار و عکس و فیلم و مطالب دانلودی ...

با ما باشید و دنبالمون کنید ...

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

بررسی لیبل سرور HPE و قطعات جانبی آن

اکنون میخواهیم موثرترین و بهترین راه حل برای تشخیص اصل بودن سرور HP و تجهیزات آن را به شما اموزش دهیم. از آنجایی که به سرعت نمونه‌های فیک و تقلبی محصولات HPE در بازار رشد پیدا می‌کنند، این کمپانی تصمیم گرفت تا هر چند وقت یکبار لیبل‌هایی خاص را جایگزین برچسب قبلی کند.

لیبل جدید با ویژگی‌هایی معرفی می‌شود که از کپی شدن و تولید نمونه تقلبی آن نیز جلوگیری شود. در تصویر زیر نمونه‌هایی از برچسب‌های قبلی اچ پی ای که منسوخ شده‌اند را مشاهده می‌کنید.

مشاهده مطلب کامل با کلیک بر روی لینک زیر:

سرور hp

 

این نکته را باید بیان کنیم که علاوه بر داخل کشور مسلمانان سراسر دنیا نیز سعی می‌ کنند به وسیله تورهای مختلف به این شهر زیارتی سفر کنند که البته به عنوان یک شهر زیارتی سیاحتی می باشد و از دیدنی های بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

مشهد یکی از گزینه های اول انتخاب هر خانواده ایرانی برای مسافرت می باشد از این رو بخش عمده ای رزرو بلیط برای سفر های نوروزی و تعطیلات تابستانه را به خود اختصاص داده است. در این میان برخی از شرکت های مسافربری با هدف جلب رضایت مسافرین با ارائه تور های لحظه آخری شرایطی را فراهم می کنند که اگر از سفر های خانوادگی جا مانده اید بتوانید تعطیلات را در کنار عزیزان خود بگذرانید.