ایرانیزه ترین وب برای شما

دنیایی از مطالب جالب و دانلودی کمیاب برای شما
مشخصات بلاگ
ایرانیزه ترین وب برای شما

اینجا ایرانیزه است ...
دنیای سرگرمی و دانلود مطالب جالب و کمیاب ...
اخبار و عکس و فیلم و مطالب دانلودی ...

با ما باشید و دنبالمون کنید ...

مبل راحتی شیک و فضای کم هدف بسیاری از ساکنان آپارتمان ایرانی است. استفاده بهینه از فضا در سالن کوچک کار بسیار مهمی است. انتخاب مبل مناسب برای چنین فضایی یکی از بهترین راه حل ها برای استفاده حداکثری از فضای خود است. خوشبختانه، بسیاری از جدیدترین مدل های مبل راحتی شیک وجود دارد. این مدل ها استاندارد و جهانی هستند. در این مطلب می خواهم شما را با بهترین مدل های مبل راحتی مناسب برای خانه های کوچک آشنا کنم. دانستن نام و مشخصات این مدل ها به شما در انتخاب مبلمان مناسب کمک می کند.

مبل تخت خواب شو تاشو
اگر مبل تختخواب شو خریدید، آن را با یک تیر دو نشان زده اید! یک مبل برای خوابیدن و یک تخت برای خوابیدن دارید. مبل های تخت خواب شو معمولاً به راحتی قابل تعویض هستند و لازم نیست نگران آن باشید. مبل تختخواب شو یک مبل ساده و شیک برای آپارتمان های کوچک است.

مبل ال
مبل L به محبوبیت ایرانی ها تبدیل شده است. ویژگی مبل ال این است که گوشه های سالن را پر می کند و فضای هدر رفته ای را پشت مبل باقی نمی گذارد. مبل L شکل یک مبل راحتی شیک مدرن برای نشستن دوستانه است. زیرا مردم می توانند در فاصله نزدیک تری بنشینند و صحبت کنند. یک مبل L بخرید تا از فضای زندگی خود نهایت استفاده را ببرید و هر زمان که خسته شدید دراز بکشید. فضای کافی برای دراز کشیدن چند نفر وجود دارد.

کراوات مشکی مبل راحتی شیک
شیک ترین مبل در یک آپارتمان کوچک مبل کراواتی مشکی است. این مدل مبل در نگاه اول شبیه یک جعبه بدون سر است! دسته بلند و همسطح با پشتی است و تمام سطح مبل با پارچه پوشانده شده است.

مبل تاکسیدو کاملا جدید و مدرن است. جالب است بدانید که این مدل نیمکت اولین بار در پارک توکسدو نیویورک ساخته شد.بنابراین به مبل هایی که از طراحی این نیمکت ها الهام گرفته شده اند، مبل کراواتی مشکی می گویند.

به خاطر داشته باشید که مبل های تاکسیدو به دلیل خطوط صاف و عمودی به کار رفته در ساخت آن ها چندان راحت نیستند. اگر می خواهید روی کاناپه استراحت کنید، کراوات مشکی احتمالا گزینه خوبی برای شما نیست.
مدل مبل بدون پشتی است. مدل دیوان بسیار جمع و جور است و برای آپارتمان های کوچک ایده آل است. البته همه مبل ها از کت ساخته نمی شوند. در عوض می توانید از مبل بدون پشتی این مدل برای تکمیل فضای دکوری استفاده کنید.

اگر فضای زیادی برای قرار دادن دو مبل دو نفره ندارید می توانید یکی از آن ها را از مدل دیوان تهیه کنید. در واقع توصیه می شود از این مدل مبل بدون بازگشت در کنار سرویس مبل استفاده کنید. در این صورت شما یک ست مبل راحتی شیک با فضای کمتر خواهید داشت.

توصیه می کنیم مبل را به دیوار بچسبانید و پشت خود را بچرخانید تا فرد نشسته بتواند راحت سپری کند. البته حتی وسط سالن هم استفاده می کنم. کاربرد دیگر مبل زیر تخت در اتاق خواب است.

مبل لاوسون مبل ساده و شیک
مبل لاوسون نمونه بارز مبل راحتی با طراحی مدرن است. ساختار مبل لاوسون مانند داشتن سه کوسن در پشت مبل و سه کوسن در کف مبل یا قسمت نشیمن است. این کوسن ها جدا از بدنه مبل هستند.

یکی از مزیت های مبل های ساده و شیک لاوسون این است که می توانند شامل کوسن های مختلف در اندازه های مختلف باشند و باعث سهولت در فرورفتن و آرامش بیشتر شوند. همچنین رنگ و مدل کوسن را تغییر دهید تا هر از چند گاهی ظاهر مبلمان تغییر کند.

رنگ Lawson مبل راحتی شیک می تواند بسیار متفاوت باشد. ماهیت این مبل مدرن، مشکی و سفید، با انواع کوسن های رنگارنگ است.در برخی از مدل های مبل لاوسون رنگ بالش با رنگ خود مبل متفاوت است.

شاید بپرسید که این نام از کجا آمده است. مبل لاوسون اولین بار توسط فردی به نام توماس لاوسون در اوایل قرن بیستم ساخته شد. توماس لاوسون مبلمان مدرن و راحت می خواست. در واقع، طراحی مبل لاوسون از مبل کراواتی مشکی الهام گرفته شده است، اما بسیار نرم تر و راحت تر است.

مبل راحتی شیک پایه استیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">