ایرانیزه ترین وب برای شما

دنیایی از مطالب جالب و دانلودی کمیاب برای شما
مشخصات بلاگ
ایرانیزه ترین وب برای شما

اینجا ایرانیزه است ...
دنیای سرگرمی و دانلود مطالب جالب و کمیاب ...
اخبار و عکس و فیلم و مطالب دانلودی ...

با ما باشید و دنبالمون کنید ...

رپورتاژ آگهی چیست؟ تعریف اولیه رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری به تبلیغات غیر مستقیم در قالب یک محتوای آموزشی، خبری یا اطلاع رسانی گفته می شود که در یک رسانه معروف و گاها مرتبط با فیلد کاری شما با اهدافی چون : نعرفی کالا و خدمات، برند سازی، افزایش رتبه سایت با استفاده از بک لینک های درج شده در رپورتاژ و... منتشر میشود.

خرید رپورتاژ آگهی

تعریف ویکی پدیا از رپورتاژ اگهی

رپرتاژ آگهی (به فرانسوی: Publireportage - رپورتاژ برای اولین بار از کلمه فرانسوی “reportage” گرفته شد.) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی‌طرف به آن‌ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آن‌ها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آن‌ها است.[۱] اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه‌ها، رپرتاژ آگهی‌ها بسیار مؤثر است و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی‌ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارت، در قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده، خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند. ویکی پدیا

رپورتاژ اگهی در سئوی سایت

با توجه به اینکه رپورتاژ آگهی در سایت های پر مخاطب و معتبر منتشر میشوند و احتمال رتبه گرفتن مقالات شما در این رسانه ها بسیار زیاد است و از سویی به دلیل فالو بودن بک لینک های رپورتاژ آگهی در این رسانه ها و سرعت بالای ایندکس مقالات منتشر شده و… در کنار جذب مخاطب زیاد و همه گیر شدن نام برند شما، گوگل نیز اهمیت زیادی به بک لینک های این نوع متن ها قائل بوده و باعث رشد سریع کلمات کلیدی انتخاب شده شما خواهد شد.

از طرفی نیز بک لینک های به کار رفته شده در رپورتاژ ها به دلیل نوع فالو بودن آنها، معمولا باع افزایش اعتبار سایت و همچنین افزایش رتبه الکسای سایت شما شده که هر دوی این المان ها از مهم ترین فاکتور های سنجش سایت ها توسط کاربران در دنیای اینترنت امروزه به شمار میروند.

 

پلتفرم انتشار رپورتاژ اگهی 

از آنجایی که ارتباط با سایت های معتبر و سنجش آنها و ارزیابی قیمت های رسانه های مختلف و همچنین مواردی مثل پیدا کردن رسانه های مرتبط با زمینه کاری شما و همچنین مقایسه این رسانه ها، معمولا کاری دشوار و زمانبر است، پلتفرم لینکیار تمامی این امکانات را در اختیار کاربران خود قار میدهد تا به سادگی، سایت های هم موضوع و مرتبط و با کیفیت در زمنه کاری خود را پیدا کرده و به سادگی و به طور مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید رپورتاژ اگهی از رسانه های معتبر داخلی و خارجی نمایند.

 پلتفرم لینکیار، یک پلتفرم هوشمند است که بستری را برای برقراری ارتباط بین صاحبان کسب و کار و مدیران وب سایت های معتبر ایران برقرار کرده تا سئو کاران و وبمستران بتوانند به راحتی و بدون واسطه از سایت های هم موضوع و مرتبط و با کیفیت مورد نظر خود اقدام به خرید بک لینک دائمی و خرید رپورتاژ آگهی معتبر کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">