ایرانیزه ترین وب برای شما

دنیایی از مطالب جالب و دانلودی کمیاب برای شما
مشخصات بلاگ
ایرانیزه ترین وب برای شما

اینجا ایرانیزه است ...
دنیای سرگرمی و دانلود مطالب جالب و کمیاب ...
اخبار و عکس و فیلم و مطالب دانلودی ...

با ما باشید و دنبالمون کنید ...

 

برای امنیت شبکه های کامپیوتری کارمندان خود را آموزش دهید. اگر افرادی که از سیستم شما استفاده می کنند بهترین شیوه های امنیت رایانه را رعایت نکنند ، همه ابزارها و ترفندهای کتاب بسیار مفید نخواهد بود. یادآوری های مکرر در مورد خطرات و اقدامات کاهش آنها کمک می کند تا امنیت شبکه در ذهن شما حفظ شود. برخی از سازمان ها این نوع به روزرسانی ها را در جلسات اجباری انجام می دهند تا از اهمیت آنها مطلع شوند آموزش کارمندان در مورد چگونگی جلوگیری از خطرات عمده امنیتی احتمالاً بزرگترین سلاحی است که شما در مبارزه با جرایم اینترنتی دارید.

برخی از سازمان ها این نوع به روزرسانی های شبکه کامپیوتری را در جلسات اجباری انجام می دهند تا از اهمیت آنها مطلع شوند. آموزش کارمندان در مورد چگونگی جلوگیری از خطرات عمده امنیتی احتمالاً بزرگترین سلاحی است که شما در مبارزه با جرایم اینترنتی دارید.

ایمیل های هرزنامه را فیلتر و حذف کنید

ایمیل های فیشینگ از طریق هکرها به نوعی ساخته شده است تا کارمندان شما را فریب داده و آنها را باز کرده و روی پیشنهادات یا پیوندهای جالب کلیک کنند. فیلترهای اسپم پیشرفت قابل توجهی داشته و باید از آنها استفاده شود. حتی در این صورت ، ایمیل های هرزنامه ای گاه به گاه ممکن است این مشکل را ایجاد کنند ، به خصوص اگر یک هکر از شخصی که می شناسید مانند یک همکار حرفه ای یا شرکتی که با آن تجارت می کنید تقلید کند. کارمندان باید علاوه بر هرگونه نرم افزار فیلتر اسپم ، از فیلترهای عقل سلیم خود استفاده کنند.

درصورت عدم استفاده از رایانه ، آنها را خاموش کنید

آخرین باری که کامپیوتر خود را بعد از یک روز طولانی کار خاموش کردید کی است؟ وقتی رایانه شما شبانه در حالت بیکار است و وقتی به شبکه شرکت خود متصل هستید ، بیشتر در معرض دید هکرها قرار می گیرد. با خاموش کردن رایانه ، دسترسی آنها به شبکه را محدود می کنید. و اگر آنها قبلاً دسترسی پیدا کرده اند ، شما اتصال آنها را مختل می کنید.

پرونده های خود را رمزگذاری کنید

فکر ورود یک هکر به شبکه های شما دلیل اصلی ایجاد هشدار است. با این حال تصور کنید که تعجب آنها وقتی که تنها یک کلاهبرداری پیدا می کنند؟ رمزگذاری می تواند با استفاده از نرم افزاری که مخصوص پوشاندن آدرس IP شماست ، از داده های حساس در ویندوز یا macOS محافظت کند. با جستجوی "https" در نوار آدرس همراه با نماد قفل ، می توانید با استفاده از رمزگذاری امنیت وب سایت را مشخص کنید.

دستگاههای شخصی امن

کارمندان به طور فزاینده ای از تلفن های هوشمند و سایر وسایل شخصی خود برای دسترسی به اطلاعات در محل کار خود استفاده می کنند. برای اطمینان از اینکه افراد از پروتکل های امنیتی پیروی می کنند ، خط مشی استفاده از وسایل شخصی را در نظر بگیرید. برخی از نکات سریع برای ایمن سازی اطلاعات شخصی و اطلاعات حساس کاری شامل خاموش کردن بلوتوث ، استفاده نکردن از Wi-Fi عمومی بدون امنیت عمومی و پیروی از همان توصیه هایی برای رمزهای عبور دستگاه شخصی پیچیده ای است که برای سیستم های رایانه ای کار می کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">