ایرانیزه ترین وب برای شما

دنیایی از مطالب جالب و دانلودی کمیاب برای شما
مشخصات بلاگ
ایرانیزه ترین وب برای شما

اینجا ایرانیزه است ...
دنیای سرگرمی و دانلود مطالب جالب و کمیاب ...
اخبار و عکس و فیلم و مطالب دانلودی ...

با ما باشید و دنبالمون کنید ...

 

بوی بد در خانه بدون دلیل. بوی نامطبوع خانه بدون دلیل از کجا بوجود می آید؟ اگر شما تمیزترین فرد روی زمین بودید و هر روز یا بالاخره هر ساعت خانه را تمیز می کردید ، روزی در جایی از خانه ، بدون دلیل بوی بد خانه را می دادید! بوی آن می تواند بسیار شگفت انگیز باشد ، زیرا شما صبح زمین را شستید و من گرد و غبار جمع کردم ، و من توالت را با مایع ضد عفونی کننده تمیز کردم! یک ظرف در سینک نیست!

بوی بد در خانه بدون دلیل


این بوی نامطبوع بدون دلیل در خانه از کجا می آید !! ؟؟ واقعاً اگر همه این کارها را انجام دهید ، آن بوی نامطبوع خانه از کجا می آید؟ می توان حدس زد که شما به تازگی ظاهر خانه را تمیز کرده اید و هنوز مکان هایی وجود دارد که فکرش را هم نمی کنید ناشی از آنها باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این راز بزرگ با ما همراه باشید و به راحتی خانه بدون بو را بدون دلیل تمیز کنید. با این آموزش می تواند خانه ای خوشبو داشته باشید و بوی آن لذت ببرید.

در اتاق نشیمن در خانه
بوی بد در خانه بدون دلیل بد ممکن است دلایل زیادی داشته باشد و هیچ ارتباطی با نظافت خانه نداشته باشد ، این بدان معنی است که شما می توانید هر روز آن را بشویید و ضد عفونی کنید ، اما در نتیجه این یک روز متوجه خواهید شد که بوی نامطبوعی در خانه دارد و دلیل خاصی ندارد! خوب ، فاضلاب می تواند یکی از بزرگترین دلایل ایجاد این بوی نامطبوع در خانه بدون دلیل باشد.

سرویس فاضلاب
دلیل اصلی بوی نامطبوع در خانه بدون دلیل فاضلاب می تواند رسوب گازهای سمی در لوله ها مانند گازهای هیدروژن یا گازهای سولفید سمی باشد. معمولاً در چنین مواردی ، حتی قوی ترین مواد شوینده نیز نمی توانند به حذف این بو کمک کنند! به دلیل اسیدیته زیاد برای سلامتی و ریه ها بسیار مضر هستند!

درمان خانگی بوی بد در خانه بدون دلیل

سرویس فاضلاب
که می توانید به راحتی و بدون آسیب جدی این مشکل را حل کنید.

1- مقدار زیادی جوش شیرین را با سرکه سفید مخلوط کرده و در لوله ها بریزید

2- یک کیلو آهک را با 10 لیتر آب مخلوط کرده و در لوله ها بریزید و پس از چند دقیقه سرویس را کاملاً آبکشی کنید.

3- یک فنجان نمک و جوش شیرین را در آب در حال جوش حل کرده و کاملاً آبکشی کنید.

اگر همه این مواد و مواد شوینده را امتحان کرده اید اما نتیجه ای ندیده اید ، بهتر است از در بازکننده چاه کمک بگیرید. اگر متوجه بوی بد سینک ظرفشویی می شوید ، همه ظرف ها را شسته اید و همه چیز به این ترتیب است مراقب باشید. تا حد امکان تمیز باشد .. این بو برای لوله های فاضلاب است و شما باید با راه حل هایی که ذکر کردیم از شر آنها خلاص شوید.

بوی بد فرش
فرش یکی از مواردی در خانه است که فقط هنگام خیس شدن به آن فکر می کنیم در غیر این صورت زیاد به آن توجه نمی کنیم.

اما مراقب باشید:

جاروبرقی یا جاروبرقی دستی که با آن فرش تمیز می کنید باید پس از هر بار استفاده با مواد شوینده شسته و در معرض آفتاب قرار گیرد تا خشک شود. از جاروبرقی هایی استفاده کنید که بعد از هر بار تمیز کردن بدون شستشو استفاده می شوند زیرا دلیل اصلی خرابی آن است- فرش بو.

از هیچ ماده شوینده استفاده نکنید !!


ترکیب برخی مواد شوینده و غذایی یا هر لکه ای به خودی خود می تواند بوی بدتری ایجاد کند یا بوی بد را تشدید کند! سعی کنید از مواد پاک کننده ای که فاقد روغنهای اساسی هستند برای از بین بردن لکه های غذایی و غذایی فرش استفاده کنید.

زیر میز ، گوشه ها و کناره ها را کاملا تمیز کنید
در خانه همه افراد ، فضاهایی وجود دارد که بسیار باریک و به سختی قابل دستیابی هستند ، مانند گوشه دیوار پشت مبلمان ، یا زیر میزهای بزرگ ، آستانه درها ، کنار پنجره ها ، این گوشه ها معمولاً فراموش می شوند و شخصی دارند. . گرد و غبار را از بین نمی برد ، بنابراین یک روز بوی نامطبوعی در خانه ایجاد می کنند! اگر در رسیدن به این نقاط مشکل دارید ، پیشنهاد می کنیم از زنجیره باریک جاروبرقی استفاده کنید. یا گردگیرهای اتوماتیک ، چرخشی و پیشرفته. او می تواند کل خانه را تمیز کند!

اگر حیوان خانگی دارید به این مشکل توجه کنید
همه حیوانات ، علی رغم آموزش و آموزش کامل ، ممکن است گاهی اوقات سر خود را نشویند و غذای خود را به گوشه گوشه خانه نبرند و در ایجاد بوی نامطبوع بسیار موثر هستند ، بنابراین این نکته را همیشه بخاطر بسپارید.

جاکفشی
یکی از دلایل ایجاد بوی بد در خانه بدون دلیل می تواند کفش هایی باشد که در خانه نگهداری می کنید! خود کفش ها عامل اصلی ایجاد هزاران میکروب و باکتری هستند اگر اکنون آنها را در خانه نگه دارید ، بوی متعفن در خانه خود را رسماً پذیرفته اید! بهتر است کفش ها را تا آنجا که ممکن است بیرون بگذارید ، یا اگر در مناسبت های خاص کفش می پوشید ، بهتر است پس از هر بار آن را بپوشید آنها را تمیز کرده و داخل جعبه قرار دهید. من یک پیشنهاد خوب برای کفشهای بدبو هم دارم! برای از بین بردن قارچ ها و باکتری ها می توانید به مدت 48 ساعت مقداری جوش شیرین در کفش های خود قرار دهید.

چوب را خیس نگذارید!
هر وسیله چوبی در مبل های خانه ، میزها ، مجسمه ها و ..... وقتی آنها را تمیز کردید ، آنها را خیس نگذارید! به دلیل وجود رطوبت در چوب ، علاوه بر توانایی آسیب رساندن به آن ، باعث ایجاد بوی نامطبوع در خانه بدون دلیل نیز می شود.

بوی بد در آشپزخانه
مراقب ماشین لباسشویی باشید! معمولاً مانند ماشین لباسشویی وظیفه شستشو و نظافت را بر عهده دارند.به بهداشت خیلی اهمیت نمی دهند! اگر ماشین لباسشویی می تواند یکی از دلایل اصلی بوی نامطبوع در آشپزخانه باشد! برای انجام این کار ، توصیه می کنیم بعد از هر بار استفاده از خشک بودن فضای داخلی اطمینان حاصل کنید. نوارهای پلاستیکی اطراف خودرو می تواند دلیل مهمی در ایجاد بوی نامطبوع باشد ، سعی کنید هرچه بیشتر این نوارها را تعویض کنید یا جداگانه با یک تمیز کننده تمیز کنید.

 

منبع : https://anieh.com/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">