ایرانیزه ترین وب برای شما

دنیایی از مطالب جالب و دانلودی کمیاب برای شما
مشخصات بلاگ
ایرانیزه ترین وب برای شما

اینجا ایرانیزه است ...
دنیای سرگرمی و دانلود مطالب جالب و کمیاب ...
اخبار و عکس و فیلم و مطالب دانلودی ...

با ما باشید و دنبالمون کنید ...

انتخاب یک شلوار مردانه چه جین باشد و چه پارچه‌ای پیش از هر چیز به سایز بستگی دارد. در واقع انتخاب درست بر اساس سایز بندی خرید شلوار سایز بزرگ مردانه است که به شما کمک می‌کند یک استایل مردانه‌ی جذاب داشته باشید و در عین حال فرم اندامتان متناسب دیده شود. پس بهتر است همیشه قبل از خرید به یک راهنمای سایز شلوار مردانه نگاهی بیندازید.

من چه اندازه شلواری هستم؟ مناسب خود را با راهنمای اندازه ما پیدا کنید! بیاموزید که چگونه با راهنمای آسان ما اندازه گیری کنید  . با نمودارهای تبدیل شلوار اندازه گیری ها را به اندازه مناسب ایالات متحده و اندازه بین المللی تبدیل کنید. در مورد برشهای شیب و عرض-طول-اندازه (W / L) و شلوارها همه چیز را بدانید. یا از ابزار تبدیل و ماشین حساب اندازه ما برای تبدیل به اندازه زنانه یا مردانه استفاده کنید.

مهم است که بدانید اندازه لباس بسته به قطعه لباس ، تولید کننده و مارک تجاری متفاوت است. چگونه می توانید هنگام خرید مطمئن شوید که از اندازه مناسب برخوردار هستید؟ با اندازه گیری اندازه گیری های بدن خود و استفاده از نمودار اندازه عملی ما ، نه تنها در وقت صرفه جویی می کنید ، بلکه از اشتباهات ناخوشایند نیز جلوگیری می کنید. بنابراین ، چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

روش مشخص کردن سایز شلوار مردانه

فرقی نمی‌کند کدام نوع از مشخص کردن سایز شلوار مردانه را انتخاب کنید؛ شلوار پارچه‌ای، جین یا کتان. به هر حال شما باید اندازه‌ی بخش‌های مختلف بدن که در تعیین اندازه‌ی شلوار مؤثر است را داشته باشید.

 

اما راه ساده‌تری هم برای اندازه‌گیری شلوار وجود دارد. کافی است یکی از شلوارهای با فرم معمولی خودتان را به صورت کاملا صاف روی یک سطح پهن و بعد هر یک از اندازه‌های مورد نیاز را متر کنید.

اندازه ، وضعیت و شکل بدن اندازه لباس شما را تعیین می کند. اندازه گیری های خود را انجام دهید و سپس از یکی از نمودارهای اندازه برای یافتن تناسب کامل خود استفاده کنید. اندازه گیری را حتما بدون لباس و نزدیک به بدن انجام دهید.

چگونه کمر در مردان را اندازه گیری کنیم؟

صاف بایستید. مطمئن شوید که لباس های بیرونی شما از بین رفته اند زیرا باید اطمینان حاصل کنید که دقیق ترین اندازه گیری را روی پوست انجام می دهید و نه روی لباس.
قسمت میانی قفسه دنده و بالای استخوان ران را پیدا کنید.
نوار اندازه گیری را در آن نقطه وسط قرار دهید و سپس آن را دور کمر طبیعی بپیچید و یک انتهای آن با سر دیگر آن همپوشانی داشته باشد.
به طور معمول نفس بکشید و اندازه گیری ها را بر این اساس ثبت کنید.

 

لطفا توجه داشته باشید که سه سیستم اندازه مختلف وجود دارد. لطفاً برای انتخاب مورد مناسب یک دقیقه وقت بگذارید:

رایج ترین: W / L - اندازه های شلوار جین :  این سیستم از دو عدد استفاده می کند ، یا با x یا برش جلو ، مانند 34 × 32 یا 28/30 از هم جدا شده اند . این سیستم اندازه برای شلوار ، شلوار خرید لباس سایز بزرگ مردانه و شلوار جین استفاده می شود. مردانه. برای خانم ها.
اندازه های استاندارد شلوار ایالات متحده : این سیستم اندازه از XS تا XXXL متغیر است. این سیستم سایزبندی معمولاً برای شلوار جگر ، شلوار استراحت و گاهی شلوار لباس کار استفاده می شود. مردانه. برای خانم ها.
اندازه شلوارهای EU :  در اروپا ، عمدتا فرانسه ، آلمان ، انگلستان و ایتالیا استفاده می شود. اعداد معمول برای زنان 40 یا برای مردان 50 است .

W/L به چه معنی است؟

W مخفف عرض کمر (کمر = W) و L مخفف طول پا (L = طول) است. هر سایز شلوار که به اینچ برچسب گذاری شده باشد شامل این دو شکل است. به عنوان مثال ، اگر یک شلوار جین به اندازه 34/32 دارید ، عدد 34 به این معنی است که عرض کمر شما 34 اینچ است . سپس عدد 32 مربوط به طول پا 32 اینچ است.

چگونه می توان از اندازه کمر خود پی برد؟ دور کمر طبیعی خود را در اینچ یا سانتی متر اندازه بگیرید و از جدول زیر استفاده کنید تا مناسب شما باشد.

 

چگونه اندازه خود را برای شلوار اندازه گیری کنیم؟

شلوار چگونه اندازه گیری می شود؟ هیچ چیز آسانتر از این! برای دانستن اندازه خود ، ابتدا کمر را اندازه بگیرید. برای این کار باید نوار اندازه گیری را در باریک ترین نقطه میانی بدن قرار دهید. اگر 33.5 اینچ اندازه دارید ، سپس به عدد بعدی = W34 برسید .

طول گام (inseam) با استفاده از نوار اندازه گیری در امتداد داخل پا تعیین می شود. برای بدست آوردن طول باید از طول گام تا پای خود اندازه بگیرید. اگر 31.5 اینچ اندازه دارید ، عدد بعدی را = L32 جمع کنید. اندازه شما سپس W34 / L32 یا فقط 34/32 است. گاهی اوقات از 'x' به جای خط تیره استفاده می شود (32 34 34).

اگر می خواهید شلوار کت و شلوار بخرید ، باید مطمئن شوید که اندازه گیری دقیقاً قبل از زمین متوقف شده است. به این ترتیب اطمینان حاصل خواهید کرد که مرتباً در بالای کفش های شما قرار می گیرند. این مورد در مورد شلوارهای گاه به گاه متفاوت است زیرا اندازه گیری نیمی از قد پاشنه برای شما کافی است. این همچنین تضمین می کند که لباس های شما خیلی زود کثیف نمی شوند - به عنوان مثال ، در سفرهای خارج از منزل.

اگر می خواهید اندازه درون خود را اندازه بگیرید (کلمه دیگری برای داخل پا است) پس بهتر است یک جفت مناسب انتخاب کنید ، بسیار خوب. اگر شلوار خود را صاف روی زمین ، میز یا تخت قرار دهید ، می توانید طول دوخت را به بهترین شکل اندازه بگیرید. اکنون از درز فاق (نقطه ای که پای چپ و راست به هم دوخته می شود) تا پایین ساق را اندازه بگیرید.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">